Monday 16 September 2013

wakacje marzeń!

Hej kochani!
Dziś mam dla Was wakacyjny layout z moją córcią pływającą z koniem w roli głównej. Konie to największa miłość Karoliny i tegoroczny urlop był spełnieniem jej marzeń :)
Do wykonania tła mojej pracy użyłam farb wodnych Ayeeda Paints na białym kartonie. Farby rozmyłam dużą ilością wody przez co kolory w tle stały się bardzo delikatne. Mocnymi akcentami są turkusowe kleksy nałożone przez "kleksową" maskę. 
Wykorzystałam też papiery 13@rts z kolekcji "All is love" oraz "Faces of Spring".  
Pozwoliłam sobie w pracy również użyć urocze i bardzo letnie dodatki autorstwa naszej koleżanki z DT Ewik :)








W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam cieplutko!

4 comments:

  1. Aga LO jest G*E*N*I*A*L*N*Y*!!!! strasznie mi miło że użyłaś do niego moich dodatków ****

    ReplyDelete
  2. świetne LO ! tło, kolory, chlapania -bomba:)

    ReplyDelete