Wednesday 23 October 2013

Z ptaszkiem ;)

Witam Was kochani :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią moją inspiracją jako członka DT .
Chciałam bardzo podziękować Aidzie za wszystko, dosłownie i w przenośni, jesteś wspaniałą szefową !
Dziewczyny jestem dumna, że mogłam z Wami współpracować! 
Nie mogę zapomnieć też o Was kochani tuzaglądacze,obserwatorzy i komentujący 

DZIĘKUJĘ <3 




Materiały:

>>><<<

I ja z całego serca dziękuję -  Agatko - jesteś cudowną, ciepła osobą, Twoje prace są zawsze przepiękne, pełne serca i cudnych detali i za to najbardziej je lubię. 
I nie żegnam się, bo na pewno będziemy utrzymywać kontakt poza DT:*

Przypomnijmy sobie kilka prac Agaty, które stworzyła dla 13 arts:





 

 

Cudowne prace !!!
Jeszcze raz dziękuję w imieniu całego zespołu :*

Ayeeda





1 comment: