Wednesday 24 January 2018

Friends layout

Cześć,

postanowiłem zabrać się za papiery z kolekcji "Until dawn" i zrobić z nich layout. Zakochałem się w ich ciemnej stronie i postanowiłem nie dodawać do nich więcej koloru.


Hi,

I decided to make something with "Until dawn" papers collection and I've made a page. I love dark side this papers and I've made my page without using other colors.



Dodałem nieco tylko nieco wzorów z masek używając pasty strukturalnej. Nie chciałem tworzyć zbyt dużej kompozycji, więc użyłem kilku kawałków papieru oraz tekturki i sizalu. Zdjęcie ozdobiłem pięknym aparatem z wykrojnika oraz tekturowym napisem pokrytym białym splash'em.

I added a little bit patterns from stencils. I used a modeling paste. I didn't want make too big composition, then I used only few piece of papers, chipboard and sisal. The photo I decorated with beautiful camera from die cut and chipboards word, which I covered with white splash.





Użyłem: / I used:



Pozdrawiam,

Regards,

Dawid


2 comments: